2012. augusztus 8., szerda

1. fejezet, 3. rész.
Randevú.


A fiúk szemszögéből.
/Harry/

Mindenki elbúcsúzott a lányoktól, és beültünk a kocsiba. Behuppantam a kormány elé, becsuktam az ajtót, és bekötöttem magam. Megvártam, amíg a többiek is elhelyezkednek, majd ráléptem a gázra. Kijártam a parkolóból, és elindultunk London felé. Mikor éppen egy piros lámpához értünk, muszáj volt megszólalnom.
- Zayn, mi újság Giliannel? - az arcom merev volt, még csak nem is pislogtam, hogy a fiúk ne tudjanak semmit leolvasni róla. 
- Nem tudom, Harry, mi újság? - kérdezte mosolyogva. 
Lenéztem az ölembe, majd rátapostam a gázra. Egy kicsit ideges lettem, mert úgy érzem, mintha Zayn játszadozna. Szerencsére pont akkor váltott zöldre a lámpa, de a fiúk így is tettek valami megjegyzést. Lassítottam a tempón, így normál sebességben mentünk. A csend most kínos volt, a fiúk hol rám, hol Zaynre bámultak. A visszapillantó tükörből ránéztem Louisra, aki vette a lapot, és megtörte a csendet. 
- Szóval Niall, elhívtad Just randizni? - kérdezte Louis.
- Igen! És bocsánatot is kértem tőle - mondta Nialler büszke fejjel. 
- Ez remek. És hova viszed? - kérdeztem. 
- Romantikus vacsi vagy csillagnézés? - kérdezte. 
- Csillagnézés romantikus vacsi közben? - kérdezte olyan logikus fejjel Louis. 
- Köszi Lou, igazad van! - mondta boldogan Niall. 
Hát, örülök hogy legalább ő boldog. A fiúk elmerültek a beszélgetésben, én pedig néha a mellettem ülő Zaynre, aki erősen bámult előre. Valamin gondolkozhatott, mert mereven bámult és lassan pislogott, a levegőt pedig egyenletesen fújta ki. Nem akartam hozzászólni, ezért inkább egyre jobban koncentráltam az útra. Egy határozott mozdulattal beparkoltam Niall háza elé, majd miután mindenki kiszállt bementünk a házba. Kívülről egy kis ír kunyhónak látszott, a falak halvány sárgára voltak festve, az ablakok pedig barnák voltak. Az előkertben rengeteg kövirózsa nőtt, és pár tuja is volt. A házat egy kis barna fa kerítés vette körül, ám a ház belülről más volt. Az ajtón belépve egy folyosó fogadott, amiből jobbra egy nagy ajtón keresztül a nappaliba vezetett az út. A nappaliban fehér bőrkanapé és bőrfotel volt, egy barna kávézóasztallal, a falon pedig egy hatalmas plazmatévé foglalt helyet. A nappali másik felében volt az étkező, ahol mézszínű étkezőasztal és székek voltak. Innen nyílott Niall kedvenc helye, a konyha. Természetesen hatalmas volt, egy csomó elektronikus cuccal, meg egy hatalmas frigóval ami persze mindig dugig volt kajával. Mi lehuppantunk a nappaliba amíg Niall hozott nekünk teát.
- Gili tudja ezt az egészet? - kérdezte Zayn.
- Tőlem nem. - mondtam majd lesütöttem a szemem.
Zayn csak bólintott egyet, majd rám nézett és elmosolyodott. Gili akárhogy fog dönteni, én elfogadom.

***

Justine szemszöge.

Kint hatalmas szél fújt, és az eső az ablakot verte. Ma Giliannél aludtam, mert már rég tartottunk csajos ott alvós bulit. A konyhában ültünk a pultnál, és az esti kakaónkat iszogattuk egy kis pirítóssal. Nevettünk mindenen ami régen történt, a bénázások, az égések.. Gili hírtelen komoly témára váltott. 
- Azt hiszem szeretem Harryt - jelentette ki egyszerűen. 
- Azt hiszem szeretem Niallt - mondtam én is nyugodtan. 
Pár másodpercig a kakaónkat bámultuk, majd egymásra néztünk. Először csak egy félmosoly jelent meg az arcunkon, majd egyre jobban mosolyogtunk, mire elnevettük magunkat. Beleszürcsöltem a forró kakaómba, majd egy nyelés után Gilire néztem.
- Harry szeret?
- Tuti hogy tetszem neki! Mi felismerjük ha tetszünk valakinek - kacsintott és beleharapott a pirítósba. - És Niall? Mikor randiztok? 
- Azt mondta majd hív - mondtam és a vállamat megvonva lepattantam a bárszékről, az üres tányérom és poharam pedig a mosogatóba dobtam. Gilian bólintott egyet, és ő is követte a példám. Felmentünk az emeletre, és bebújtunk a meleg ágyba. Kint néha villámlott párat, amit persze hatalmas dörrenés is kísért. Rengeteget beszélgettünk, és nem voltunk fáradtak sem. Eldöntöttük, hogy relaxálunk. Mindketten behunytuk a szemünket, és kibeszéltük a gondjainkat. Mikor aztán lassan kinyitottuk a szemünket, körbenéztünk. Régóta Gilihez járok, de még csak most figyeltem meg a szobáját. A falak kávébarnák voltak, a szekrények pedig fenyőszínűek. A falon egy hatalmas Harry Styles poszter volt, az ágy pedig vele szemben helyezkedett el. Szép szoba volt. Gili rám nézett a hatalmas kék szemeivel, majd hullámos hajába túrt.
- Felfogtad, hogy lehetünk a One Direction barátnői? - kérdezte hitetlenkedve.
- Hát.. nem! Ez az egész olyan hirtelen jött, legalább valami jelet küldhettek volna az égiek.
- Hülye.  - mondta a barna és nevetett.
Hanyatt vágtam magam az ágyba, és elkezdtem gondolkodni. Gondolkodtam, de mindig csak Niall arca ugrott be, ahogy közel hajol, és a szép szeme az enyémbe néz. Jól döntöttem, hogy igent mondtam, bár kicsit kételkedve, de akkor is. Rettentően várom, hogy felhívjon, és tudom hogy hívni fog.

***

Waiting for a girl like you..
Szólalt meg a telefonom. Egy ismeretlen szám jelent meg a kijelzőn, én persze egyszerre felvettem.
- Igen? Itt Justine Evans - mutatkoztam be.  
- Itt pedig Niall Horan - hallottam, hogy mosolyog. A neve hallatán én is elmosolyodtam - Lenne kedve ma velem vacsorázni Miss Evans? 
- Megtisztel Mr. Horan! - mondtam nevetve. 
- Küld el a címed SMS-be, és érted megyek hatra! - mondta, majd letette. 
Beírtam a címem a mezőbe, és rányomtam küldés gombra. Megfordultam az ágyba,és láttam, hogy Gili nem fekszik mellettem. Felkeltem az ágyból, és lerohantam a konyhába. Hallottam hogy valami serceg. Gondoltam megijesztem Gilit, és sikítva beugrottam a konyhába. Gili a konyhapultra borulva feküdt, és mikor meghallotta a hangom azonnal felemelte a fejét, és egy riadt fejjel válaszolt a sikításomra. Mikor elhallgattam beleszippantottam a levegőbe,majd nyugodtan megjegyeztem:
- Gilian ég a bacon.. 
Erre a lány felpattant, majd rákiáltotta a baconre, hogy "te szemétláda" majd ledobta a serpenyőt a földre, és egy szomorú arccal rám nézett. De jó, oda a kaja.. Leültem a pultra és bámultam a bacont. 
- Most mi a francnak lesed? - kérdezte furcsán Gili. 
- Hátha visszaszáll a serpenyőbe és visszaáll az eredeti állapotába - mondtam majd megvontam a vállam. - Niall az előbb hívott, vacsizni megyünk! 
- Király, viszont most rendelünk kaját a Nando's-ból, oki?
- Oki! 
Felhívtuk az éttermet, és rendeltünk pár csirkeszárnyat. Fél órán belül ki is szállították, szóval lakomához láttunk. Ezután elköszöntem Gilitől, és elindultam haza. Hazafelé azon gondolkodtam, hogy mit vegyek fel, de mivel annyi ruhám van, hogy nem tudom fejből, ezért  eldöntöm majd otthon. A házunk elé értem, és felmentem a krém fehér márványlépcsőn. Benyitottam a bejárati ajtón, és lerúgtam magamról a cipőmet. 
- Szia anya,apa! - üvöltöttem be a nappaliba. Éppen mentem fel a lépcsőn, mikor észrevettem, hogy nem jön válasz. Lementem a nappaliba, az asztalon pedig egy kis cetlit találtam: 
"Ha megtaláltad ezt a papírt, akkor sikeresen bejutottál. Nézz körbe hogy nem e lopott el valamit valaki, ugyanis nem vittél lakáskulcsot, ezért nem zártuk be a házat. A nagyinál vagyunk,ha hazaértél hívj fel. 
Anya"
A vezetékes telefonhoz mentem, és beírtam anya számát. 
- Igen?
- Szia anya! - szóltam bele a telefonba.
- Mond Justine, mert a nagyival éppen a parkba indultunk.
- Sikeresen bejutottam, és este Niall Horannel megyek randizni! - üvöltöttem a telefonba. 
- Ötre hazaérünk, addig legyél normális. - mondta anya, elköszönt és letette a telefont.
Elmosolyodtam, majd felmentem a szobámba. Bekapcsoltam a gépem, és ráhuppantam vele az ágyra. London időjárása este: 10°C. Szupi, akkor keressünk valami meleg, de elegáns ruhát. A sötétkék farmer már tuti. Ahhoz egy selyem hatású rövidujjút kotortam ki a sok póló közül, és egy korall színű blézert emeltem le a vállfáról. Remek, a ruha már megvan. A hajam megmostam, és minden tincset rátekertem egy nagyobb hajcsavaróra. Miután felkentem egy fekete színű arcpakolást leültem a nappaliba tévézni, ameddig száradt a hajam. Éppen egy macskás műsor ment, mikor hallottam, hogy nyitódik az ajtó. A szüleim jöttek haza, ami azt jelenti, hogy mér öt óra van. A hajam már megszáradt, és 10 perc múlva a pakolást is leszedhetem. 
- Szia kicsim. Szóval mikor jön az a fiú, hova mentek, és egyáltalán mennyi idős? -vágott bele a közepébe. 
- Hatra jön, vacsizni megyünk, és tizenkilenc. Nyugi apu, lehet hogy sztár, de nincs elszállva magától, és istenien néz ki! - mondtam kicsit álmodozva. 
- Azért mutasd be - mondta és bement a szobába. 
Felpattantam a kanapéról, majd felszaladtam a fürdőszobába, lemostam a pakolást, aztán kibontottam a hajam. Gyönyörű hullámos lett, amit oldalt elválasztottam, és elcsatoltam az első tincset oldalra. A szemem cicásra húztam ki,feltettem egy kis arcpírt, hogy egész este úgy nézzek ki, mint aki el lenne pirulva, majd felraktam egy kis szájfényt. Mire kész lettem épp csengettek. Kinyitottam az ajtót, és maga a tökéletesség állt velem szembe egy fekete farmerben, egy fehér ingbe amire egy fekete dzsekit vett. A haja lazán szanaszét állt, a gyönyörű kék szeme pedig rám bámult. 
- Gyere be! - mondtam mosolyogva. 
Niall illedelmesen köszönt, és várt, amíg felvettem a csizmámat. Közben a szüleim is kijöttek a szobából, akiknek Niall illedelmesen köszönt. Mindkettőjükkel kezet rázott, és  bemutatkoztak egymással. 
- Szóval, Niall, mik a terveid? - kérdezte apám kíváncsian. 
- Vacsora, és egy meglepi - mondta mosolyogva, majd rám nézett. Apám erre bólintott. - Kilencre itthon lesz Justine, ne aggódjanak. 
Ezután elköszöntünk, majd beültünk a kocsiba, amit Paul vezetett. Szóval négy óra a világ leghelyesebb pasijával,és még meglepit is kapok. Rettenetesen izgulok! 


Jaj, nagyon köszönöm, hogy egyre többen olvassátok a blogot! Linkcserékben is benne vagyok, és várom a komikat! Bármilyen jellegű kritika jöhet, hiszen mindegyik épít. :) 
Puszi
patricia.


Oh istenem, nem voltam még ennyire irigy egy kamerára sem :O Bár a helyében lennék.. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése