2012. augusztus 25., szombat

1. fejezet, 6. rész.
Örökké. 

- Egyszer a feleségem leszel Justine Evans! - mondta, majd átölelt. 
Fogalmam nem volt, hogy mit tegyek, de a szöszi srác már szinte megfojtott az ölelésével. Az arcát belefúrta a vállamba, és mélyeket lélegzett. 
- Részeg vagy - mondtam higgadtan. 
- Részeg vagyok, de igazat mondok - mondta, és megcsókolt. 
Niallel egyre hevesebben csókolóztam. Az egyik karja egyre lejjebb csúszott, mikor egy hatalmas huppanás hallatszott a nappaliból. Én riadtan ránéztem Niallre, ő pedig egy grimaszt vágott, és az ajtó felé nézett. Sóhajtott egyet, majd elindult az ajtó felé. Kiment rajta, a félig nyitott ajtón pedig azt hallottam, ahogy Zayn káromkodik. Kirohantam a konyhából, és minden ember riadt fejjel rám nézett. A nappali szőnyegén egy barna darabokra törött váza volt. A homlokomra csaptam egy nagyot, és megvontam a vállam.
- Nem az én dolgom.
Ezután a kijelentés után inkább jobbnak látom, ha felmegyek az emeletre, és megkeresem Gilit. Felszaladtam a lépcsőn, de hallottam, hogy valaki utánam jött, és mivel senkivel nem volt kedvem beszélgetni beszaladtam az első szobába. Sötét volt, és csak az ablakon szűrődött be a hold fénye. Leültem az ágyra, és vártam. Vártam, vártam, mikor hangokat hallottam, és kinyílott az ajtó. Az ajtón Niall lépett be, kicsit megijedve, mikor meglátott, ám a villanyt nem kapcsolta fel. Lassan becsukta maga mögött az ajtót, és még mindig lepődött arccal felém sétált. Leült az ágyra, és mélyen a szemembe nézett. A szemében láttam az aggódást, de ugyanakkor a megnyugvást is.
- Jól vagy? - kérdezte kicsit magasabb hangon.
- Igen, csak.. fáradt vagyok - mondtam, és lehajtottam a fejem.
- Hé! - mondta Niall.
Én kíváncsian ránéztem, mire ő azt suttogta, hogy "szeretlek". Átöleltem és hozzábújtam olyan szorosan, amilyen szorosan csak tudtam. Mivel semmi kedvem nem volt aludni, megfogtam Niall kezét, és felhúztam az ágyról. Ő értetlenül nézett, de aztán követett egészen le a nappaliba. Szinte mindenki itt volt még, az asztalon üres vodkás üvegek, sörös dobozok voltak, üres rágcsás tálak, amiket Danielle folyamatosan töltögetett tele. Éppen a Stand Up ment, mire mindenki elkezdett ugrálni, és feltenni a kezét. Erre Niall is elkezdett énekelni, és én is. Na jó, igazából mindenki énekelt. Éppen vége lett a számnak, mikor eszembe jutott, hogy miért is indultam az emeletre: Gilian után. Megláttam Eleanort, és odafutottam hozzá, remélve, hogy józan.
- Hé, nem láttad Gilit? - kérdeztem aggódva.
- Harryvel volt a folyosón mikor láttam őket - mondta.
Elindultam a folyosóra, de senki nem volt ott. Benéztem pár szobába, mikor hallottam, hogy a fürdőből hangok jönnek ki. Bekopogtam, majd benyitottam. Elfehéredtem a látványtól: Harry Gili haját fogta, aki hányt. Végighúztam a kezem az arcomon, majd bementem.
- Jól vagytok?
- Persze. Vagyis én remekül vagyok. Gili? Jól vagy? - hebegte Harry.
- Ahhhaaaaa - mondta Gili mikor éppen nem hányt.
Megráztam a fejem, megsimítottam Harry vállát, és kimentem a nappaliba. Éppen Eleanorral futottam össze.
- Na? Megvan Gilian?
- Igen, és az emeleti mosdót használd.. - mondtam nevetve.
Ő csak bólintott egyet, majd felszaladt az emeletre. Mikor kiértem a nappaliba Niallbe ütköztem, aki megfogta a derekam, és a lépcsőnek dőlve magához húzott. Ki volt pirulva, és egy huncut mosoly volt az arcán, aminek alig tudtam ellenállni, ezért én is elmosolyodtam. Közel húzott magához, és mélyen a szemembe nézett. Én a nyaka köré fontam a karjaim, és elkezdtünk táncolni. Felismertem a lassú számot: éppen a Moments ment akkor is, mikor az étterembe mentünk randizni. Lassan hozzábújtam, a fejem pedig a mellkasára hajtottam, és mélyen beszippantottam az illatát. Ő halkan énekelt, és szorosan ölelt magához, és lépegettünk. Amíg ment a szám én végiggondoltam ezt az egész dolgot. Mármint.. pár hete még poszter ölelgetős tizenéves voltam, aki csak álmodott arról, hogy majd egyszer találkozik a One Directionnel, most meg itt lassúzok Niall Horannel, Louis Tomlinson házában, a One Direction buliján, a legjobb barátnőm Harry Stylesszal jár, és a fiúk barátnőivel iszogatok. Nekem ez sok egy hétre, de nem bánom, úgysem tudok megbékélni ezzel a csodálatos dologgal. Mire vége lett a számnak Niall már szorosan ölelt és kezével a hátam simogatta. Gondoltam egyet, és megfogtam a kezét.
- Gyere! - mondtam, majd elkezdtem magam után húzni.
Felmentünk az emeletre, és bementünk a vendégszobába. Mikor becsuktam magam mögött az ajtót Niall furcsán nézett rám.
- Igen? - kérdezte kíváncsian.
- Csak azt akartam elmondani, hogy te vagy a legjobb dolog az életemben,  mindenkinél és mindennél jobban szeretlek, és örökké..
- ..veled szeretnék lenni - vágott közbe.
Niall megfogta a kezem, majd a homlokát az enyémhez döntötte, és lassan megcsókolt. Mikor elváltak ajkaink azt suttogta, hogy "csak veled, örökké", majd újra megcsókolt. A romantikus csókból hamar vad smárolás lett, én pedig azon kaptam magam, hogy Niall lassan ledönt az ágyra. Nem akartam, hogy ilyen korán lefeküdjünk, de nem tudtam ellenállni neki.
- Niall, én még nem..
- Én sem - mondta mosolyogva, és megcsókolt.



***


Niall szemszöge. 

- Jó reggelt! - mondtam, és lassan lecammogtam a lépcső utolsó fokára. 
Körbenéztem, de kár volt: az asztalon szabad hely nem volt, ahogy a földön sem. Zayn és Liam az üres üvegeket és dobozokat szedték össze, Danielle, Gili és El beszélgettek. Larry persze sehol. Biztos mindketten alusznak még. Meglepődtem, mikor sehol nem láttam Justinet. 
- Jus? - kérdeztem, majd körbepillantottam. 
- Stúdióban - jelentette ki Gili. 
Felmentem az emeletre, és minden szobába bekukkantottam. Louis a saját hálójában bolt, persze teljesen ki volt terülve, és horkolt. Gondoltam szemétkedek kicsit. Leszaladtam a konyhába, és elkezdtem kutakodni a szekrényekben. 
- El, van itthon szóda? 
- Honnan tudnám..
- A te pasid háza, nem? 
Erre Eleanor megvonta a vállát, és visszafordult a csajokhoz. Közben rátaláltam a szódára. Fogtam az üveget, és visszamentem az emeletre. Harryt is megtaláltam, ő meg a fürdőben a kádban(?) aludt. Beszaladtam Louishoz, és ráspricceltem a szódát. 
- Niall! Normális vagy? Éheztetnek, vagy mi? - kérdezte üvöltve Louis. 
Én egy önelégült vigyorral kiszaladtam a szobából, és Harryhez mentem. Harry nem ébredt fel. Kicsit beparáztam, mikor ráengedtem fél liter szódát, de semmi reakciója nem volt, ezért az első dolgom volt megnézni, hogy lélegzik e. Szerencsére igen, úgyhogy felsóhajtottam, és lementem a nappaliba. Liam és Zayn már eléggé feltakarítottak. 
- Mivel ütöttétek ki Harryt? - kérdeztem. 
- Nem tudom, de eléggé sokat ivott. Miért? - Liam. 
Én válaszul felmutattam az üveget, mire mindketten mosolyogva bólintottak. 
- Szóval, mit volt tegnap éjjel? - kérdezte a szemöldökét vonogatva Lou, és beleivott a kávéba. Erre mindenki kíváncsian rám nézett. 
- Őő.. Semmi? - a válaszom inkább kérdés volt. 
Zayn éppen mondani akart valamit, mikor nyílott az ajtó, és Justine szöszi feje bukkant fel a kezében egy gitárral és egy nagy papírzacskóval. 
- Sziasztok! - üvöltötte boldogan - Hoztam kaját a Mekiből. 
Erre a mondatra mindenki úgy rohant oda, mintha egy éve nem ettünk volna. 
- Zaynnek egy McChicken és narancs juice, Louisnak egy sonkás toast, Liamnek két McBuri és egy karamell frappé, Harrynek egy.. Harry? - kérdezte Jus, mikor nyújtotta Harry kajáját, de nem vette el senki. - Tökmindegy, Niallnek két Big Mac és egy sültkrumpli.. 
- POTATO! - üvöltöttem, majd kikaptam a kaját a kezéből, és egy csókot adtam neki. 
- Akkor.. Daniellenek és Eleanornak kertész saláta és tea, Giliannek pedig egy McWrap omlett, egy McFlurry, és egy táncoló Chunk a Happy Meal menümből.. vagy mi.. - mondta, megrázta a kis játékot és Gili kezébe nyomta, aki önelégült fejjel kacsintott egyet. 
- Hogy ment a vokál? - kérdeztem, és leültem a kanapéra. 
- Szupin. Ha szerencsém van, lesz állandó munkahelyem is! - mondta, és leült mellém a dobozos üdítőjét szürcsölgetve. 
- Szóval! Másodszorra: mi volt te.. - mondta VOLNA Liam, de gyorsan befogtam a száját. Csak egy zavart mosolyt nyomtam be, aztán görcsösen Liamre néztem.. - Befogom. - jelentette ki. 
- Köszönöm! - huppantam vissza a kanapéra. 
- Basszus, Jus egy angyal vagy! Éhen haltunk volna, ha te nem jössz - mondta Dani. 
Justine csak mosolygott, és tovább szürcsölte az üdítőt. Mikor mindenki megette a kajáját, egy göndör fejet láttunk leballagni a lépcsőn. Inkább négykézlábon ballagott, de ez nem lényeg. 
- Veled meg mi történt öreg? - kérdezte röhögve Louis. 
- Az a zöld cucc, amit Joel kevert.. - motyogott valamit, majd megrázta a fejét - gyilkos volt! 
- Zöld? - Liam. 
- Cucc? - Danielle. 
- Joel? - kérdeztem én, mert nem rémlett a neve. 
- Ja.. tudod, az a lila pólós - mondta, és elvette a kaját az asztalról, amin a neve volt. 
Semmilyen lila pólós Joel nem rémlett. A tömegben biztos nem láttam.
- Kösz a kaját Jus - mondta Harry, majd felállt, és megborzolta Justine haját.
- Most meg hova mész? - Zayn.
- Aludni.. - mondta Harry, mintha tök természetes dolog lenne kimaradni a takarításból.
- A-a! Szenvedsz velünk együtt! - mondta Gili, majd felpattant és visszahúzta.
Harry csak egy lusta fejet vágott be, majd visszaült a kanapéra. megvártuk amíg mindenki megeszi a reggelit, és nekiálltunk takarítani.
- Oké! Én Ellel takarítom a nappalit, Zayn, Niall és Harry a konyhát, a többiek meg végigjárják a házat.
- Szupi - jelentette ki unottan Liam, és felment az emeletre.



Hát ennyi lenne, hamarosan jön a 2. fejezet is! :)
A1airrdccaihdtx_large
OMG! Biztos hallottatok róla, hogy a 1D-nek hamarosan kijön egy kislemeze, a Live While We're Young. A bejelentésről itt a videó, ezt a képet pedig azért raktam ide, mert nézzétek a második képen Niallt. Uhhhhhh :$ *-* 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése